reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Štefanigová

Miroslava Štefanigová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Lesk a bieda

Miroslava Štefanigová

Lesk a bieda

Detský domov. Priestranná izba, pekná, plná hračiek. Na zemi 6 malých detí do jedného roka. 5 Rómov, jeden biely. Jedno dievča, ostatní chlapci. Dve viditeľné známky rážštepu, ostatné na pohľad zdravé. Sú čisté. V izbe samé, žiadne neplače, ticho ruší len hudba z rádia. Naťahujú sa za hračkami, ktoré sú po zemi a skúmavo ich otáčajú ich v ruke.

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 338x
  • 7
Pod povrchom

Miroslava Štefanigová

Pod povrchom

Nedávno mi moji blízki povedali, že sa im o mne snívalo. Napríklad sestra a hneď druhý deň na to sesternica. Zaskočilo ma, že ich sen bol takmer identický. Tiež mama. Vraj sa jej o mne nezvykne snívať a tak bola prekvapená, ako živo si pamätá, že som v jej sne bežala ako o život, aby som stihla odchádzajúci autobus, v ktorom sa mi pomaly vzďaľovala. Mala som ho skoro na dosah, keď som zrazu spadla a autobus mi utiekol. Premýšľala som, čo to môže znamenať. Rovnako som premýšľala aj počas tých dlhých letných dní v malej, vyľudnenej dedinke vo Francúzku.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 778x
  • 0
STRACH

Miroslava Štefanigová

STRACH

Strach je neoddeliteľnou súčasťou nášho života a má tisíce podôb.

  • 12. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 4
Novodobí svätuškári

Miroslava Štefanigová

Novodobí svätuškári

Krvavé fotografie, ktoré máme v dnešných dňoch možnosť vidieť na billboardoch po celom Slovensku, rozpútali mnohé reakcie a diskusie. Jednou z nich je aj názor proti vystavovaniu niečoho tak nechutného.

  • 9. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 365x
  • 94
reklama
SkryťZatvoriť reklamu